Ми в соцмережах
|
Колеса для візків - характеристики матеріалів
Колеса для візків, який матеріал краще вибрати?
Колеса для складської техніки, є найважливішою складовою ходової частини, і від їх типу і якості, багато в чому залежать робочі властивості техніки. І тут важливу роль відіграють такі чинники:
- Тип колеса для візка;
- Розміри;
- Матеріал, з якого воно зроблене;
- Конструкційні особливості (наявність підшипника, спосіб монтажу).
Який матеріал краще для промислових коліс
Однозначно відповісти на це питання не можна. Тут є ряд важливих моментів, які обов'язково слід враховувати, вибираючи колеса для рокли, штабелера, ручної тачки або візка для балонів і бочок. Основними матеріалами, з яких виготовляють колеса промислові є:
- Метал (чавун, алюміній, нержавіюча сталь);
- Поліуретан;
- Поліамід;
- Гума;
- Пінополіуретан;
- Високотехнологічні полімерні матеріали.
Кожен з цих матеріалів відрізняється в першу чергу своїми характеристиками, і тому має свої сфери застосування. Найбільш часто колеса для тачок роблять з гуми литої або пневматичні. Це найбільш універсальний варіант, який підходить для використання в побуті (садові тачки, ручні візки), так і для застосування на будівництвах, складах, магазинах, виробничих ділянках.
Наприклад, колеса для візків з термостійкої гуми застосовують в умовах дуже високих або низьких температур (20С - + 250С). Поліамід - це найбільш підходящий матеріал, для техніки, яка експлуатується в умовах з особливими санітарно-гігієнічними вимогами (медичні установи, підприємства громадського харчування, харчова промисловість і фармацевтична галузь).
Поліуретанові колеса відрізняються унікальними експлуатаційними характеристиками (міцність, стійкість до стирання і механічних пошкоджень, довговічність, не схильні до дії хімічно агресивних речовин і з'єднань, мають широкий діапазон робочих температур -20С - + 80С), тому можуть встановлюватися на складській техніці, яка працює на вулиці і в приміщеннях, незалежно від пори року і погодних умов.
Поділіться цією сторінкою в соціальній мережі
|
|
|
|
|
|
|