Ми в соцмережах

Увага! Перед вибором промислових коліс та роликів, вивчіть правила експлуатації.

Колеса большегрузные

Всі серії великовантажних коліс виготовлені з контактним шаром з поліуретану (про переваги поліуретанових коліс Ви можете детально ознайомитись в розділі «Колеса з поліуретану»).
Відмінними рисами кожної серії є: матеріал внутрішнього диска коліс, кронштейн що використовується, як наслідок - величина максимальної вантажопідйомності і відповідно ціна великовантажного колеса.

Серія 54 - завдяки своїй ціні і високої вантажопідйомності до 1100 кг., ця серія коліс стала найпопулярнішою і купується серед великовантажних коліс. Внутрішній обід колеса виконаний з поліаміду, кронштейн встановлюється посилений товстостінний.

Cерия 54 з підшипником ковзання - має найкращу цінову пропозицію на великовантажні колеса з поліуретану в діапазоні навантажень від 1500 кг. до 2400 кг. на одну одиницю пересувного обладнання.

Колеса Серії 56 - піддаються меншому стиранню, ніж колеса 54 серії, внаслідок використання у виробництві більш м'якого поліуретану. Внутрішній обід виготовлений з алюмінію. Кронштейн може бути як стандартним, так і посиленим. Цінова категорія середня.

Колеса Серія 57 - краща пропозиція на українському ринку серед коліс з м'яким контактним шаром з поліуретану. Контактна поверхня колеса стійка до розривів, еластична і бережливо до поверхні підлоги.

Внутрішній обід колеса Серії 55 виконаний з чавуну (виключення складають колеса d = 80 мм. - обід виготовляється із сталі). Як наслідок - вантажопідйомність одного великовантажного колеса досягає 4500 кг. Кронштейн - посилений товстостінний, може бути оцинкований або пофарбований чорною полімерною емаллю.

Серія 58 виробляється з здвоєних поліуретанових коліс, з центром з високоміцного чавуну. Кронштейн є особливо міцним зварним, матеріал - товстостінна сталь, пофарбований спеціальною емаллю. Завдяки даним особливостям колеса здатні переміщати вантажі з навантаженням до 7000 кг. на одне колесо.

У всіх серіях великовантажних коліс встановлюються по два прецизійних кулькових підшипника.

▲ вгору